vineri, 15 mai 2009

Erik revine in "Cucerirea parcului" - sedinta foto in 2 episoade

Il cunoasteti pe Erik Matei - primul "model" pe care l-am postat pe blog. De cand nu l-ati mai vazut, Erik a crescut, ne recunoaste pe toti cei din jurul lui, vrea sa invete sa mearga si incearca sa spuna primele lui cuvinte, invata noi modalitati de joaca si a inceput sa inteleaga cum sta treaba cu mersul in parc.
Iata aici un set extins de fotografii mai recente, facute in doua vizite diferite in parc. Ordinea lor este invers cronologica si puteti vedea ca desi a crescut si s-a schimbat, nepotelul meu in varsta de aproape 9 luni este la fel de frumos si dulce.

1.In parcul Kiseleff - acum 2 saptamani

Un omulet "necajit" si plictisit de atata agitatie (dupa ce isi pierduse cheful de joaca :))
Poate plecam acasa, nu mami?
E funny aici in iarba...
As putea sa-mi iau si zborul de atata entuziasm
Mami, ma faci sa rad...Un ceai racoritor intr-o binemeritata pauza
Hai ca merg si niste pufuleti dupa covrigul de mai devreme
Ooo, ce de copii sunt aici...
E suuuper taaaare sa te dai in balansoarul asta!
Cred ca incepe sa-mi placa in parc...

2. In Herastrau - dupa Pasti

Interesanta chestia cu parcul, dar parca ma ia un pic melancolia dupa patutul meu de acasa
Ce te uiti asa la mine, nu vezi ca nu ma amuza nimic?
Parca incepe sa-mi placa cum te strambi...Bine, chiar m-ai facut sa rad !Ia uitati-va ce stiu sa fac cu jucaria asta!
Mami, chiar vrei sa ma lasi singur, aici in iarba?
Oare sa ma duc si eu acolo pe gazon?
De ce m-or fi adus aici - sa ma tina pe banca?
Bine ca a venit si prietena mea...
Maimutica cea mai funny...Pe care imi vine sa o mananc de draga ce imi este !
Inteleg ca trebuie sa facem asta...Chiar n-am incotro si trebuie sa invat sa mergAcum ca am ajuns in parc, mai spuneti-mi o data - ce facem aici?

2 comentarii:

  1. Super poze! Erik este cel mai frumos copil pe care l-am vazut pana acum pe site!

    RăspundețiȘtergere
  2. un bebe foarte reusit! felicitari parintilor!!!

    RăspundețiȘtergere